utorak, 13. travnja 2010.

Prljavo kazalište: Tu noć kad si se udavala

Am F G
Tu noc kad si se udavala
E Am
Nitko ne zna zasto si plakala
F G
Da li radi tamjana
E Am
Ili starih uspomena.
F G
Tu noc kad si se udavala
E Am
Nitko ne zna zasto si plakala
F G F
Ili ti je kroz glavu proslo sve.
Am F G
Tu noc kad si se udavala
E Am
Mene pijanog su odnijeli
F G
Moji prijatelji, vjerni psi
E Am
Do jutra me tjesili
F G
Da ima milion takvih kao sto si ti
E Am
I da cu te preboljeti.
F G
Tu noc kad si se udavala
E
Meni kroz glavu proslo je ...
F G Am
Postoje neki drugi svjetovi
F G Am
Za nas bi bili rajski cvjetovi
F G Am
O samo da si htjela pobjeci
F G E
Ovako stisni zube ne placi.
Tu noc kad si se udavala
Meni kroz glavu proslo je
Tvoje smijesne za maturu haljine
Sandale boje mjesecine.
Postoje neki drugi svjetovi
Za nas bi bili rajski cvjetovi
O samo da si htjela pobjeci
Ovako stisni zube ne placi.

Nema komentara:

Objavi komentar