ponedjeljak, 12. travnja 2010.

Neno Belan: Ja volim je

UVOD:  

E-----------------------------------------------------------------------------------------2-|
H-----------------------------------------------------------------------------------------0-|
G------------------2-2-1---------------------------------------------2-2-1----------------2-|
D--2--2---2--------------4--2--2---2-------1---1-----2--2---2--------------4--2--2---2----1-|
A-------4---4--2-----------------4---4-2-----2---2--------4---4--2-----------------4---4--2-|
E-----------------------------------------------------------------------------------------0-|
                   E
O kako divan je grad
            H
Kad budi se dan
               E
Jer sa mnom si ti
             A
Da ljubav mi das.
      E             H
Oo-oo-oo, sha-la-la-la
           E          H
Ovu pjesmu ona dobro zna.
             E
Sad tamna je noc
           H
I dalek je san
              E
Moja draga je tu
             A
Da ljubav mi da.
      E             H
Oo-oo-oo, sha-la-la-la
          E    E7  E
Ona dobro zna.
         E
Ja volim je
         C#m
Ja volim je yeah yeah
         A
Ja volim je
                  H     H7*
Ko da sam lud bez nje.
*PRIJELAZ:
E------------------|
H------------------|
G------------------|
D----------0-0-1-1-|
A--2-2-4-4---------|
E------------------|

Nema komentara:

Objavi komentar